dissabte, 15 de setembre del 2012

PITEUS!!!

Avui m'he llevat tardíssim, però tampoc tenia gaire feina... He fet un bon esmorzar amb els avis i me n'he anat a veure el meu mecànic biciclil, el Sr. Muntada. Volia repassar els radis de la roda de darrere que ja feia dies que gemegaven, jo ja els hi havia fotut un cop de clau, però millor fer-los passar per les mans d'un expert! A més així li explicava una mica les meves aventures ja que som amics des de petits...

En havent fet, he anat a prendre la fresca al "parque", lloc on m'ha trobat l'Oriol (grann amic biciclista) de casualitat... Més tard ha aparegut el meu parent Albert, amb tota la família (com passa el temps!!!). Evidentment, hem fet una gran tertúlia! Aiam si no tardo tant temps a retrobar-los...

Cap a casa dels avis a dinar i a païr una mica abans d'arrencar l'etapa final... Sort que no he fet aquests tiberis cada dia...

La Montse de la feina m'ha convidat a fer el cafè, però he hagut de declinar l'oferta, no em podia allargar amb més tertúlies en terres berguedanes, el comitè de recepció em vindria a buscar al cap de poc i no els podia fer esperar!

A quarts de quatre he arrencat, ufff!! Quin mal que em fotia tot! Apa va, que ja falta poc!

Una mica abans d'arribar a ca la Gruta he trobat dos energumens que m'han fet de llebres...

A la Mina hem parat a fer un tè i després gas. No hi havia qui els seguis! Si hagués pogut els haguera carregat un parell de sacs carregats de rocs...

En fi que amb feines i treballs he arribat a Piteus! Primera operació, cervesetes al Jardí (això que no falti, tu!). Després retorn a casa, dutxa, afeitada... I a veure la família! Tothom bé!

Ara estic a la plaça Major sopant b els amics! Avui festa de veritat, que collons!

Les dades; 872 km, 13 dies, 300€!

Gràcies a les llebres; Maurici i Francisquet!

JA ESTIC A CASA!





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Què n'has de dir?