dissabte, 15 de setembre del 2012

Això s'acaba, avui fins a Berga

M'he llevat tard, que coi, un dia que puc dormir en un llit l'he d'aprofitar!
Tenia les cames una mica carregadotes, però l'entrecot que em vaig cruspir per sopar va fer el fet i m'he sentit amb energia per enfilar-me costes amunt.

La primera operació després de carregar la bici (avui m'he estalviat de desmuntar la tenda!!), ha estat la recerca d'un forn per comprar algun crusantot i una mica de pa. Ja posats, he comprat uns macarrona còsmics per dinar.

Fets tots els deures pendents, he preguntat a un parell de vilatants quin era el millor camí per arribar a Berga amb la bici, la conclusió ha sigut que ja podia començar a enfilar-me cap a la Molina, travessar el coll de la Creueta i cap a Castellar de N'Hug i avall va!

Per assegurar la jugada un tros ennlà he parlat amb un escombriaire que, a banda de confirmar el recorregut, m'ha aportat un bonic itinerari fins a Alp (no, no he anat a veure les massatgistes... I mira que un massatget m'haguera anat bé... He, he!).

La pujada ha estat tranquila, gaudint del paisatge (sense comptar xaletots buits). Feia un bo d'anar-hi! Us adjunto alguna foto de les vistes (noooo! No hi ha cap massatgista!! Ho sento, un altre dia serà...).

Quan he arribat a les pistes he anat a xerrar amb un parell de mosses ben eixerides per asseguar el camí, deien que només de veure'm els venia frd! Estic fatal, jo que el que voldria és causar-les-hi escalfor... Vaja, cap amunt hi falta gent!

Una mica abans de travessar el coll he parat, ja que m'he trobat un parell de marmotes suicides! De seguida s'han escapat parint esgüells, però un tros avall lea he localitzat i els he fet una foto (és de l'estil busca al Wally...)

Al final he fet parada, arraserat del vent, a dinar i a fer la migdiada de rigor (després de dos dies passats per aigua ja l'enyorava!). Vinga va, que només falten un parell de quilòmetres! Avui el ventilador també funcionava a tot drap! mentre bufava per l'esquena, bé, no, no, collonut! Ara, quan venia de cara... Ufff!

Al coll de la Creueta m'he trobat un parell de motoristes gavatxos molt trempats, hem comentat el coi de vent i m'han explicat els problemes que havien tingut amb un ramat de vaques... Ells han arrencat avall i jo a darrere! M'he parat a fer una foto del Pedraforca i de la Serra d'Ensija i ja els he perdut la pista. Més endavant els he tornat a trobar i es veu que una ventada n'ha fet tombar un i se li ha espatllat el manillar! I es que feia molt vent!! Fins i tot baixant amb forta pendent cuidava quedar parat quan el tenia de cara! No us explico res quan venia per l'esquena... Baixava brunzent com un llampec!!

Un tros avall he trobat un pastor i hem fet una mica de tabòla, el tema? El vent...

Passat la Pobla un cotxe m'ha avançat i m'han dit; Burro! Encara ara m'estic preguntant, per què, si es pot saber?

Desorés de la pujada de la Rodonella i del túnel de Cercs, he arribat a Berga. 82 km. Renoi aquests darrers dies com apreto, tu!

Cap a casa dels avis a dormir i a fer un bon tiberi... Avui la crònica és tardana, perquè els avis no llegeixen el bloc i ela he de posar al dia! A part que també hem d'arreglar una mica el món...

La banda sonora d'avui és el partit Sabadell-Real Madrid i guanya el Sabadell 2 a 3. El meu avi que és un fanàtic...

Demà dinaré a Berga i després cap a la vall hi falta gent!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Què n'has de dir?