dimecres, 12 de setembre del 2012

Moll com un ànec i fent amistat amb el Craig de Tasmània

A mitja nit ja m'ha despertat la pluja... Els llamps eren un mal pressagi i, efectivament, han obert l'aixeta!

Quan estàs ben calentó a dins del sac i sents com a fora les hi va fotent... Que bé que s'està, tu! (Llàstima que era conscient que havia d'aixecar el campament i fotre'm a pedalar sota la pluja...).

Quan he vist que la cosa aflacava, he fet un pensament, he desparat la tenda i he tret l'equip de submarinisme del fons de les alforges! Pa amb formatge, una mica de fuet d'ànec, un melonet i un té ben calent!! I fot-li que no serà res! Per cert, ningú no m'ha vingut a cobrar i la casa de la sòcia es veia molt tancada... Un altre dia serà!

No hi ha fotos, no hi ha anècdotes, només hi ha vora de 40 km remullars fins a Foix (em pensava que era més a prop! Coi de mapes!!! Sort que eren planers...).

Quan passava pels poblats la gent se'm mirava, suposo que pensant; on collons va aquest escapat amb aquest temps? En fi, algun fins i tot em donava ànimus! (Segur que se'n fotien...).

La meva arribada a Foix ha passat sense pena ni glòria (he fet l'esforç de fer alguna foto quan he vist que aflacava). El més interessant és quan he entrat com un ànec a un restaurant ple de gent per demanar si em donaven dinar, la penya flipava!
Al final m'he anat a canviar al lavabo i he sortit com tot un senyor (a la pròxima li demanaré al notari que em deixi una pajarita, he, he!). Un bon tiberi, una cerveseta, un té beeen calent i apa, que no ha estat res!

La sortida de Foix ha estat dura, m'he fotut a cantar sota la pluja per no perdre els ànims i, la veritat, m'ha funcionat. Al mal temps, bona cata, que coi!

Quan em faltaven 5 o 6 km per arribar a Tarascon, ha parat de ploure. Llavors sí que cantava d'alegria... El paisatge ja no era una silueta desdibuixada, aquí hi comença a haver muntanya!!

He passat de fer invents i he anat a buscar un càmping de seguida, tenia ganes d'una dutxa ben calentona. Així que he anat a turisme (per variar, he sortit amb el prospecte i poca cosa més, però ja passo de demanar gaire, són uns mercenaris de la informació i m'agraden més els que te la dónen de cor...). A la plaça de fora hi havia uns sagalets amb monopatí i m'han fet un parell de fotos i m'han explicat el camí... Mentrestant, m'he creuat amb un soci que també feia travessa amb bici, ens hem saludat i poca cosa més, però es veia eixerit.

He arribat al càmping. Oju quin luju!! Tinc wifi des de la tenda hi tot (he escoltat la competència amb diferit
i he vist un tros de les notícies del tele3. Després d'una seixantena llarga de quilòmetres sota la pluja, què menys?

Bé, he pensat que valia la pena espavilar-se perquè la previsió erA de pluja... Plis plas i tenda muntada! Mentre feia endreça m'ha comparegut el soci biciclista, el Craig. És de Tasmània (sí, sí a Australia) i està travessant ela pirineus. Hem xerrat una estoneta i de seguida m'ha convidat a fer el tè a la seva tenda! És tot un personatge, guarda d'un parc nacional, gran deportista i amant de la història i de fer tabòla, com que ja té la canalla grans ha aprofitat per venir a fer quilòmetres al vell continent. Vaja, que bons dos ens hem anat a trobar... Quan hem començat a parlar de política i història, no hi ha hagut qui ens parés! I quan m'ha dit que li agradaven les banderes, no me n'he pogut estar... (Hauré de comprar una altra estelada!). En fi, que si mai vaig a Tasmània, ja tinc allotjament. Realment, bona gent!

Finalment, com que han tornat a obrir l'aixeta, dutxa ràpida i plat d'arròs dins de la tenda. Ara estic tot melancòlic escoltant les versions de Dream Theater tocades amb piano pel Jordan Rudess, i de fons, la pluja... No calen paraules!





2 comentaris:

  1. Bon dia,

    Això que els Barts Simpsons de torn et facin fotos quan et veuen a passar, es força significatiu del nivell de frikisme aconseguit...estas a un pas de convertir-te en HOMO APM.
    Ara que la fauna de Tasmania també té la seva tela...la barreja d'Art Gartfunkel amb Punset és contundent.
    Que no sigui res la pluja, que els Molina de torn pronostiquen neu....

    ResponElimina
  2. Pobra canalla... Mira que eren trempats! I del Craig de Tasmània, no diguem, encara avui al matí hem xerrat una estona. El doble és bo! Algú també el retirava al Patràs... Per cert, algú en sap res???
    Sobre el temps... Neu no n'he trobat, però algú ha tornat a obrir l'aixeta! I després el ventilador!! Més explicacions en havent sopat!

    Salut !!*!!

    ResponElimina

Què n'has de dir?